Etiquetas

18/4/12

MORRIÑA

Cando marcho de Galicia           A miña fermosa Galicia,                           Os nosos belos cantos,
sinto que o meu corazón            vestida de moitas cores                              queren lucir a súa fermosura
se enche cedo de morriña.          e máis bonita ca unha meniña .                 e nós alegremente os cantamos

A terra que me veu nacer            A nosa feiticeira lingua                             Cando marcho de Galicia
sempre a vou lembrar;                soa igual ca os manantiais                           sinto que o meu corazón
nunca a vou esquecer  .               e embruxa as palabras coma pingas.           se enche cedo de morriña.

Galicia, terra meiga,                     Galicia,terra meiga,                                      Galicia,terra meiga,
de bruxas, trasnos...                       de bruxas.trasnos...                                    de  bruxas,trasnos...
fas que eu trema.                          fas que eu trema.                                          fas que eu trema.


Cristina  Loureiro  6º

No hay comentarios:

Publicar un comentario